Η πυγολαμπίδα και ο βάτραχος

Μια φορά και έναν καιρό, σ' ένα δάσος ζούσε ένα βατραχάκι μαζί με την οικογένειά του. Το βατραχάκι αυτό δεν είχε φίλους, έτσι μια νύχτα που καθόταν πάνω σε μια πετρούλα και έκλαιγε λυπητερά συνάντησε μια πυγολαμπίδα. Η πυγολαμπίδα δεν ήξερε γιατί το βατραχάκι αυτό ήταν λυπημένο, έτσι το ρώτησε:

  • τι έχεις βατράχε και κλαις;
  • εσύ μικρή πυγολαμπίδα μου μιλάς;
  • μα φυσικά και σου μιλάω, δεν ήξερες πως και εμείς οι πυγολαμπίδες μιλάμε;
  • αυτό το ήξερα ναι, αλλά εμένα δεν μου μιλάει κανείς
  • τι εννοείς;
  • εμένα κανέναν βατραχάκι δεν με παίζει, όλοι λένε πως δε τα καταφέρνω και κανείς δεν θέλει να μου μιλά ούτε φυσικά να γελάει μαζί μου ή να κάνει σκανταλιές
  • και εσύ τι κάνεις γι αυτό;
  • εγώ κάθομαι μόνος
  • μήπως να προσπαθούσες να κάνεις έναν φίλος αντί για πολλούς
  • μα τι σου λέω κανείς δεν θέλει να γίνει φίλος μου
  • γιατί τους έχεις ρωτήσει; τους έχεις ρωτήσει όλους;
  • καλά, δεν τους έχω ρωτήσει αλλά μια φορά που πήγα να παίξω μαζί τους έχασα και δεν με θέλανε ξανά
  • μα γιατί δεν ξαναπροσπαθείς;
  • δεν ξέρω
  • θα σου πω κάτι, εγώ είμαι μια πυγολαμπίδα που πετώ από εδώ και απο εκεί και κανείς δεν μπορεί να μείνει φίλος μαζί μου γιατί δεν ξέρει που θα είμαι. Συνέχεια αλλάζω μέρη και οι άλλες πυγολαμπίδες αυτό κάνουν. Εγώ δεν έχω την ευκαιρία να κάνω κανέναν φίλο και αν ακόμη κάνω κάποιον αυτός σύντομα φεύγει μακρία μου ή εγώ μακριά από αυτόν
  • λυπάμαι γι αυτό που μου λες
  • εγώ όμως λυπάμαι περισσότερο για εσένα γιατί εσύ έχεις κάθε μέρα την ευκαιρία να κάνεις φίλους
  • ίσως έχεις δίκιο, θα προσπαθήσω αύριο κιόλας
  • χαίρομαι πολύ γι αυτό που ακούω
  • πυγολαμπίδα;
  • ναι
  • εσένα θα σε δω ξανά;
  • δεν ξέρω, γιατί ρωτάς
  • για να σου δώσω κάτι
  • εμένα; εμένα θέλεις να μου δώσεις κάτι;
  • ναι, θέλω να σου δώσω τη φιλία μου και να ξέρεις πως όσο μακριά και αν πας, εγώ θα είμαι εδώ αν επιστρέψεις ή περάσεις ποτέ από εδώ να ξέρεις πως θα έχεις έναν φίλο και πάρε και αυτό το μικρό, τρυφερό και πράσινο φυλλαράκι που θα σφραγίσει τη φιλία μας
  • τώρα θα κάνεις εμένα να κλάψω
  • δεν χρειάζεται να κλαις , να ξέρεις μόνο πως θα έχεις εμένα
  • καλά λοιπόν, την επόμενη φορά που θα έρθω κοίτα να είσαι ξεκούραστος γιατί θα κάνουμε ένα νυχτερινό παιχνίδι
  • εγώ λέω να αρχίσουμε από σήμερα κιόλας τα παιχνίδια. Ξεκινάω!κυνηγητό και πρόσεξε γιατί εγώ κυνηγάω πρώτος.
Έτσι ο βάτραχος και η πυγολαμπίδα πέρασαν το βράδυ τους παίζοντας, γελώντας και διασκεδάζοντας.

Ποτέ δεν ξέρεις τελικά που μπορεί να κρύβεται ένας φίλος για εσένα. Ποτέ δεν ξέρεις τελικά αν μπορείς να κάνεις έναν ή και περισσότερους φίλους χωρίς να προσπαθήσεις.







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ages & Stages - Που βρίσκετε η Ανάπτυξη του παιδιού μου;

Για να είναι HAPPY οι HOLIDAYS

Πρώιμη Παρέμβαση